۱۳۹۹ خرداد ۱۲, دوشنبه

ویزای آنلاین چیست؟


ویزای آنلاین به انواع ویزاهایی گفته می شود که معمولا مدارک مورد نیاز سفارتها به صورت دستی برده نمی شود یا نیازی به انگشت نگاری و یا مصاحبه نیست.
این شیوه در حال حاضر بیشتر مورد توجه کشورهایی قرار گرفته که تعداد توریستهای زیادی دارند یا برنامه ریزی نموده اند که در آینده توریست زیادی را جذب نمایند.
البته ویزای الکترونیک یا ویزای اینترنتی نیز دقیقا همین نوع ویزا می باشد که مدارک را از طریق اینترنتی در سیستم آپلود نموده و درخواست را بصورت آنلاین جهت سفارت مورد نظرتان ارسال می کنید.
در این شیوه سفارتها آدرس سایتی را در اختیار متقاضیان ویزا قرار می دهند که با ثبت نام در این سایت مسافران می توانند درخواست خود را ارسال کنند.
کلیه درخواستها شامل فرمهایی هست که با پر کردن مشخصات فردی و گذرنامه ای در سایت مورد نظر و همچنین آپلود مدارک مورد نیازو پرداخت هزینه ویزا که معمولا با مستر کارت، ویزا کارت ... قابل انجام هست و پس ازآن درخواست ویزای متقاضی باصطلاح در پروسه و روند کاری قرار می گیرد.
مدت زمان صدور ویزای مسافر بستگی به سفارت مورد نظر متغیر و در بسیاری موارد حدودی است که در سایت این اطلاعات داده می شود.
مدت زمان اعلامی سفارتها برای بررسی مدارک بر اساس روز کاری اعلام می گردد که با توجه به تعطیلات عادی و رسمی کشور مورد نظر و همینطور کشوری که سفارت در آنجا مستقر گردیده محاسبه می گردد.
درمواردی هم قوانین ویزا اختصاصا مربوط به همان کشور می باشد بطور مثال ویزای آذربایجان (باکو) یا ویزای کشورهای عضو شینگن پس از صدور ممکن است بلافاصله اجازه ورود نداشته باشید و باید دقت داشته باشید که زمان ورود مجاز شما در ویزا از چه تاریخی می باشد اما ویزای امارات (دبی) یا ویزای کانادا معمولا پس از صدور بلافاصله می توانید به این کشورها سفر کنید.
شرکت سفرهالیدی به عنوان شرکت ثبت شده دارای مجوزهای لازم در ایران اولین شرکتی می باشد که خدمات اخذ ویزای آنلاین را از ابتدا تا انتها بدون نیاز به حضور مسافران بانجام میرساند و هزینه پرداختی ویزا نیز با پرداخت امن بانکی در دسترس مسافرین محترم می باشد.

 سفر هالیدی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر